Sunday

Boyfriend Jeans :)


W mojej szafie mam tylko jedną parę boyfriend jeans. Wolę rurki. Ale muszę przyznać, że i w tych luźnych portkach, czuję się całkiem dobrze. Uważam, że odpowiednio zestawione, również i takie spodnie, mogą kobieco się prezentować. Czy zakupię kolejną parę?...Dobre pytanie! Być może...:))

In meinem Schrank habe ich nur ein Paar Boyfriend Jeans. Slim Fit Hose sind mir lieber. Ich fühle mich aber ganz wohl und finde, dass so eine weite Hosenart, wenn man sie gut kombiniert, auch weiblich sein kann. Ob ich mir noch ein Paar Boyfriend Jeans kaufen würde?... Das ist die Frage! Vielleicht...:))

jeans & pullover-zara
płaszcz/mantel-patrizia pepe
pasek/gürtel-patrizia pepe
czapka/mütze-hallhuber
buty/schuhe-la strada
zegarek/uhr-cerruti 1881
fotos- Przemo M.


Co można zmieścić w tak małej torebeczce, oprócz szminki i telefonu???

Was kann man in so einem kleinen Täschchen tragen, außer einem Lippenstift und Handy???


Buty na przykład:)) Takich mokasyn szukałam długo, wreszcie znalazłam, dla mnie idealne. Można je zawsze mieć ze sobą. Gdy ukochane szpilki, wystarczająco zmęczą nasze stopy, szybko można je zmienić na te wygodne, płaskie buty:) Prawda, że super? Gorąco polecam!

z.B. Schuhe:)) Solche Mokassins habe ich lange gesucht. Endlich habe ich die Beste gefunden. Man kann sie einfach in der Tasche dabei haben. Wenn unsere High Heels schon für die Füße unbequem sind, kann man sie schnell wechseln und solche angenehmen, flachen Schuhe ohne Probleme weiter tragen:) Ist es nicht cool und clever? Ich kann sie nur einfach weiterempfehlen:))


buty/schuhe-patrizia pepe

57 comments:

  1. Cudowna stylizacja :) uwielbiam Twój płaszcz jest super:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję serdecznie:) Pozdrawiam!

      Delete
  2. Hi my dear Anna!!!
    I love your girly look.... amazing jeans and lovely crop sweater!!!!!!!!
    Kisses darling!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi my Paola! Thank you! Have a great week!

      Delete
  3. nie bardzo lubię tego typu spodnie, ale Twój płaszcz i buty najbardziej podobają mi się z tego zestawu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uwielbiam rurki:) Dziękuję:))

      Delete
  4. Podobają mi się spodnie tego typu. Jestem ciekawa, czy będą pasowały do mojej sylwetki. Liczę na to, że tak, bo bardzo chciałabym mieć takie, przynajmniej jedną parę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Trzeba przymierzyć, by się przekonać:)) Pozdrowienia:)

      Delete
  5. boyfriend jeans are my fave item ever! love the look you created ;)
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    ReplyDelete
  6. jak ja kocham boyfriendy <3 Twoje Aniu są cudowne , do tego genialny płaszczyk i mega czapula <3 cudownie wyglądasz w tym secie !

    buziole !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Dagi! Buziaki na nowy tydzień!

      Delete
  7. Aniu, laseczko, pieknie wyglądasz, cudny ten Twój płaszczyk...buziaki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Basiu:))) Buziaki dla Ciebie i mego kochanego Zagłębia!

      Delete
  8. A mnie sie marzy powrót mody na dzwony , w lekko hippi lepiej sie odnajduje ;) niż w boyfrendach czy skinny jeansach . Piękny plasZcz i przede wszystkim piękna kobieta , to i nawet takie spodnie nabierają szlachetności :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Aniu, ja do 21 roku życia to praktycznie tylko dzwony i maxi spódnice nosiłam:)) Teraz niekoniecznie...Dziękuję Kochana bardzo i ciepło Cię pozdrawiam!

      Delete
  9. Ja też generalnie wolę rurki, ale i boyfriendy czasem zakładam Twoje są super i płaszczyk też, ale mokasyny to mistrzostwo świata <3 Pozdrawiam Aniu serdecznie :)

    ReplyDelete
  10. Hallo Anna,
    ich finde die Boyfriendjeans steht dir ganz hervorragend. Vor allem die Kombination mit dem eleganten Mantel, den tollen Schuhen (du hast immer so tolle Schuhe!!) und der goldfarbenen Clutch ist perfekt, weil so das Lässige mit dem Eleganten zusammentrifft. Das mag ich besonders gern. Der Pulli mit kleinem Bauchfrei-Effekt gibt dem Ganzen eine leicht sexy Note und sieht gleichzeitig absolut süß aus. Du siehst, ich finde das Outfit super!
    Liebst
    Katharina
    http://whataboutthestyle.blogspot.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh! Vielen Dank liebe Katharina! Du bist echt süß! Ich mag es auch sehr gern, wenn das Lässige mit dem Eleganten zusammentrifft:) LG und schöne Woche!

      Delete
  11. Cute sweater! You wear the jeans well!! xx
    www.JuneWantsItAll.com

    ReplyDelete
  12. Aniu wygladasz bosko!!!wszystko pasuje perfekt do siebie!!!! Jak dla mnie to nie sa Boyfriendy tylko rurki :) jakos tego typu spodnie kojarza mi sie juz od poczatku ze spodniami pozyczonymi z meskiej szafy i takie byly na poczatku swojej kariery przed laty, ale teraz fason spodni boyfrriendsy przeszedl modyfikacje, zostaly troche zmniejszone o doszly dziury i przetarcia. Pamietam moje pierwsze Boyfr. z przed 5 lat chyba to byly takie jak faktycznie wziete z szafy wiekszego chlopca musialam je zwezic,zeby moc je zalozyc. Buziaki Aniu i milego tygodnia zycze :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Dzięki! Iza, jakie rurki! Te portki są meeegggaaa szerokie:)) Moje córka zapytała mnie, czemu założyłam spodnie taty?:)) Ja lubię te dziury i przetarcia najbardziej:) Tobie również Kochana!

      Delete
  13. Bez rozkminy - świetny zestaw, po całości!!! Lubię takie portkio, bo luz i nonszalancja ciuchowa są mi bliskie :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Miło mi, jak jeszcze innym się podoba:))

      Delete
  14. Oooo, u mnie dzis te same portki! I tez je lubie, czuje sie w nich bardzo swobodnie.
    Fajnie je polaczylas z kobiecymi elementami. Brzusio dodaje seksapilu;) Wiosna!
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOO, faktycznie:)) U Ciebie super! Dzięki i pozdrawiam!

      Delete
  15. Jak dla mnie, kobieco i seksownie:):)
    Świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  16. Kupuję Cię w 100 % w tym wydaniu ; )

    ReplyDelete
  17. Widzę humor dopisuje na całego :) Jestem na tak, mimo że ja w takich spodniach wyglądam komicznie i nie mogę sobie na takie pozwolić :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Alu:) Myślę, że nie jest tak źle jak piszesz...Najważniejsze jednak, to czuć się komfortowo:)) Pozdrawiam!

      Delete
  18. Really nice and perfect shoes.
    http://www.fashiondenis.com

    ReplyDelete
  19. Love your look. Great job.

    Love,
    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Cool look!! :)

    http://shareasecretmag.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  21. Ciao Anna you look
    Trendy and glam! Love the ripped jeans!!!

    ReplyDelete
  22. Nice. I like the butterfly embroidery on your top.

    ReplyDelete
  23. Ślicznie Aniu. Te spodnie są mega fajnie i świetnie w nich wyglądasz. Mnie osobiście bardzo podoba się Twój płaszczyk, ma cudowny kolor i fason.

    ReplyDelete
  24. Aniu, przecudowny płaszczyk, idealnie podkreśla Twoją sylwetkę! Pozdrawiam serdecznie :-))))

    ReplyDelete
  25. Hi Anna, beautiful look!!! I love your jeans!!!
    Have a good week!!! and my g+!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  26. Anonymous3/04/2014

    Tolle Jeans! Der Look steht dir super! Lots of lovely Love :) Kyra

    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    ReplyDelete
  27. Spodnie idealnie na Tobie leżą i spokojnie możesz zdecydować na na następne :-)

    ReplyDelete
  28. Liebe Anna :) Ich sehe schon, Du trägst einige Teile Deiner absoluten Lieblingsmarke! Magst Du Dich nicht bei Patrizia Pepe als Modell bewerben? Denn so siehst Du aus, Dein Look ist extrem stylish und eine Modelfigur hast Du auch <3 Nicht nur in den Boyfriend-Jeans, die Dir wirklich gut stehen!

    Alles Liebe von Deiner Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  29. such a nice look
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/03/selvert-thermal-hyaluronic-acid.html

    ReplyDelete
  30. boyfriend is looking amazing on you!

    http://www.attraction2fashion.com

    ReplyDelete
  31. Hi dear!! I really enjoy your blog, its amazing!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: NO ONE COULD DENY
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  32. Love your first look! :) It suits your perfectly!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. I'm such a big fan of boyfriend jeans, yours look amazing! And that sweater seems to be super cozy! Thanks for your lovely comment, xoxo
    www.hollylovespaul.com

    ReplyDelete
  34. You look absolutely fabulous, just chic! Have a lovely weekend <3


    http://anatkoren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Anonymous3/08/2014

    świetnie wyglądasz w tym zestawie!

    ReplyDelete
  36. Śliczny płaszczyk :)

    ReplyDelete
  37. Genialne boyfriendy!<3

    ReplyDelete
  38. Aniu , wreszcie dotarłam. Baaaaaaaaaaardzo apetycznie wyglądasz, a uśmiech jak zwykle uroczy. Płaszczyk Ci porywam kochana. Buziaki!!!

    ReplyDelete

Dziękuję za Wasze komentarze. Pozdrawiam serdecznie!
Thanks for your comments. Greetings!
Danke für Deinen Besuch und Kommentare auf meinem Blog!