Tuesday

Hallo:)



Witam serdecznie,

na imię mam Anna. Mieszkam w Niemczech, a pochodzę z Sosnowca. Moje zainteresowania, to w dużym skrócie: moda, podróże i wszystko to co cieszy oko, sprawia, że na mojej twarzy gości uśmiech, a moje życie jest piękniejsze:) Śmiech to zdrowie...! Ale też dodatek do każdego stroju, taka kropka nad i...:) Lubię być tak ubrana, by czuć się przede wszystkim wygodnie. Nie może jednak zabraknąć moich ulubionych dodatków: akcesoria są dla mnie ważne! Torebki, buty i okulary! No i lakier na paznokciach! A gdy jeszcze za oknem świeci słońce, tak jak dziś, niczego mi już nie brakuje! 

Pozdrawiam ciepło!!! 


Hallo,

ich heiße Anna. Ich wohne in Deutschland, aber komme aus Sosnowiec/Polen. Ich interessiere mich für: Mode, Reisen und alles, was Freude macht, was ein Lächeln hervorruft und mein Leben schöner macht :) Lachen ist die beste Medizin:) Das ist aber auch der beste und wichtigste Zusatz der Kleidung:)
Ich mag, wenn ich bequem gekleidet bin, so dass ich mich wohl fühlen kann. Es geht aber nicht ohne Accessoires, die mir einfach sehr wichtig sind! Ja...Taschen, Schuhe, Sonnenbrillen, Nagellacke:) Und wenn es draußen sonnig ist, wie heute, brauche ich nichts mehr!

Viele liebe Grüße!!!


3 comments:

  1. Anonymous3/27/2013

    Hallo! LG:)

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/04/2013

    Aniu, mój mąż mieszkał chyba ze 20 lat w Sosnowcu. Ja też byłam tam kilka razy.

    ReplyDelete

Dziękuję za Wasze komentarze. Pozdrawiam serdecznie!
Thanks for your comments. Greetings!
Danke für Deinen Besuch und Kommentare auf meinem Blog!